Akademia Ignatianum w Krakowie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: 42 minuty temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 1 godz. 59 min. temu

 

W dniach  29 czerwca - 1 lipca 2022 r. (środa-piątek) Centrum Obsługi Studenta będzie nieczynne.

Od 4 lipca br. siedziba COS będzie ulokowana na parterze głównego budynku AIK w salach:

s. 005 - wyłącznie obsługa kandydatów na studia,
s. 006 - obsługa studentów oraz absolwentów.

____________________________________________________________________________________________________________

O TYM WARTO WIEDZIEĆ:

 1. CENTRUM OBSŁUGI STUDENTA AIK

Przed wizytą koniecznie zarezerwuj termin przyjścia przez portal Booksy.

Osoby które nie dokonają rezerwacji terminu nie będą przyjmowane.

 

Siedziba COS w okresie lipiec - wrzesień 2022

Obsługa studentów (poza stypendiami) odbywa się w pokoju 006 (parter);

Obsługa wniosków stypendialnych odbywa się w pokoju 005 (parter).

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://ignatianum.edu.pl/centrum-obslugi-studenta

 

Godziny otwarcia

poniedziałek - nieczynne

wtorek-czwartek - godzina 9:00 - 14:00

piątek - godzina 10:00 - 15:00

W okresie czerwiec - sierpień obsługa w wybraną sobotę miesiąca*: od godziny 9:00 - 14:00;

Najbliższa obsługa w sobotę: 23.07.2022 r. oraz 20.08.2022 r.

 

Przerwa w obsłudze: 12:00-12:30

--

*poza rekrutacją kandydatów i sprawami stypendialnymi.

godziny otwarcia Biura ds. Osób Niepełnosprawnych znajdują się w pkt. 5.

 

Kontakt

Obsługa studentów: cos@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 585

Stypendia: stypendia@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 699

Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych: bon@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 578

Telefon jest czynny w godzinach otwarcia.

____________________________________________________________________________________________________________

 2. STYPENDIA 2021/2022

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.ignatianum.edu.pl/stypendia

  1. Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych można składać co miesiąc między 1 a 10 dniem każdego miesiąca w godzinach przyjmowania stron (godziny obsługi pkt. 1 wyżej). Wniosek o przyznanie zapomogi można składać cały rok.
  2. Instrukcje składania wniosków stypendialnych krok po kroku są dostępne w zakładce: "AKTUALNOŚCI" -> "Instrukcje".
  3. Uprzejmie przypominamy, że od tego roku akademickiego składanie wniosków stypendialnych odbywa się dwuetapowo:
  • Najpierw wniosek należy zarejestrować w USOSweb (zakładka "DLA WSZYSTKICH" -> "WNIOSKI"), a następnie
  • Wniosek należy wydrukować i podpisać. Wersje papierową wniosku należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami do siedziby COS/STYPENDIA w pokoju 103 (uprzednio rezerwując termin przyjścia przez Booksy).

 

ZMIANY W SYSTEMIE ŚWIADCZEŃ STYPENDIALNYCH DLA STUDENTÓW OD SEMESTRU LETNIEGO ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022:

Zgodnie ze znowelizowanym art. 93 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.) świadczenia dla studentów przysługują na studiach pierwszego stopnia, studiach drugiego stopnia i jednolitych studiach magisterskich przez łączny okres wynoszący 12 semestrów, bez względu na ich pobieranie przez studenta, z zastrzeżeniem że w ramach tego okresu świadczenia przysługują na studiach: pierwszego stopnia – nie dłużej niż przez 9 semestrów, drugiego stopnia – nie dłużej niż przez 7 semestrów.

Szczegółowe informacje są dostępne w Komunikacie z dnia 13.01.2022 r.

Znowelizowane przepisy mają zastosowanie do przyznawania świadczeń dla studentów począwszy od semestru letniego roku akademickiego 2021/2022.

____________________________________________________________________________________________________________

3. PODANIA W USOSweb

Od 1 października 2021 r. wszystkie podania wynikające z regulaminu studiów AIK, można składać wyłącznie przez USOSweb.

Aby złożyć podanie należy wejść w zakładkę "DLA STUDENTÓW" -> "PODANIA".

Pozostałe podania niewymienione w katalogu podań w USOSweb, czyli:

  • podania doktorantów;
  • odwołania od decyzji Rektora/Dziekana;
  • rezygnacja ze studiów;
  • wznowienie studiów;
  • przeniesienie do AIK z innej uczelni;
  • podanie o zmianę tematu pracy dyplomowej;
  • oświadczenie o zmianie danych osobowych;
  • i inne niewymienione w katalogu podań;

należy

złożyć w wersji papierowej w siedzibie Centrum Obsługi Studenta (po wcześniejszej rezerwacji terminu przez portal Booksy) LUB przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej AIK w systemie ePUAP LUB przesłać przesyłką pocztową na adres: "Centrum Obsługi Studenta Akademii Ignatianum w Krakowie, ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków".

____________________________________________________________________________________________________________

4. ADRESY E-MAIL Z DOMENY IGNATIANUM

Wszelkie komunikaty do studentów, doktorantów i uczestników studiów podyplomowych są wysyłane na adresy e-mail z domeny @student.ignatianum.edu.pl

Prosimy Państwa, aby prowadząc korespondencję z pracownikami naukowymi oraz administracją uczelni korzystać wyłącznie z przypisanych do Państwa adresów e-mail. Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieodpisywania na wiadomości przesyłane z prywatnych skrzynek e-mail.

____________________________________________________________________________________________________________

5. BIURO DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

W Akademii Ignatianum w Krakowie funkcjonuję Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych (w skrócie BON). Rolą BONu jest podejmowanie i koordynowanie kompleksowych działań, które zapewnią studentom naszej uczelni z różnym stopniem i rodzajem niepełnosprawności równy dostęp do wiedzy, usuwanie szeroko rozumianych barier w kształceniu, rozwijaniu pasji i zainteresowań naukowych. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://ignatianum.edu.pl/biuro-ds-osob-niepelnosprawnych

Przed wizytą koniecznie zarezerwuj termin przyjścia przez portal Booksy.

Godziny otwarcia w okresie lipiec-wrzesień (pokój 006)*:

wtorek-czwartek - godzina 9:00 - 14:00;

piątek - godzina 10:00 - 15:00;

**wybrane soboty: godzina 9:00 - 14:00.

--

* Nieczynne: 29-30.06, 1.07

**Najbliższa obsługa w sobotę: 23.07.2022 r.

_________________________________________________________

6. CERTYFIKAT Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

AIK została Akredytowanym Centrum Rejestracyjnym LanguageCert.
Korzystając z naszych kodów promocyjnych możesz zarejestrować się na egzaminy LanguageCert ze zniżką.

Certyfikat na poziomie min. B2 uprawnia do zwolnienia z egzaminu końcowego z języka angielskiego.

Więcej informacji:

https://www.ignatianum.edu.pl/certyfikaty

kamil.mielnik@ignatianum.edu.pl

____________________________________________________________

7. DOSTĘP DO PROGRAMU STATISTICA

Akademia Ignatianum w Krakowie posiada licencję programu Statistica (pakiet oprogramowania do zaawansowanej analizy danych), z której mogą korzystać zarówno pracownicy jak i studenci Uczelni (również na komputerach prywatnych).
Osoby zainteresowane skorzystaniem z pakietu, prosimy o kontakt e – mailowy z Działem IT: it@ignatianum.edu.pl celem uzyskania oprogramowania i instrukcji.

Więcej o programie Statistica można przeczytać tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Statistica
Polska strona firmy StatSoft – producenta programu STATISTICA - https://www.statsoft.pl/
Elektroniczna wersja podręcznika statystyki po polsku - https://www.statsoft.pl/textbook/stathome.html

_________________________________________________________

8. PARKING AKADEMII IGNATIANUM W KRAKOWIE

Przypominamy, że od 1 października 2021 r. z parkingów znajdujących się przy Uczelni mogą korzystać tylko studenci niestacjonarni i uczestnicy studiów podyplomowych oraz studenci z orzeczoną niepełnosprawnością i ich asystenci.

Wszystkie pozostałe osoby zachęcamy do zapoznania się z ofertą parkingów miejskich zlokalizowanych przy ul. Kopernika oraz w Galerii Krakowskiej.