Akademia Ignatianum w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: 29 minut temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 20 dni temu

mLegitymacja dla Studentów Akademii Ignatianum w Krakowie

Drodzy Studenci! Od teraz możecie zostawić swoją plastikową legitymację w szufladzie biurka! Tak, to możliwe!

AIK wprowadza mLegitymację, czyli elektroniczą wersję legitymacji studenckiej, która będzie posiadać taką samą moc prawną, co dotychczasowa plastikowa jej wersja. Wystarczy, że będziesz miał ze sobą telefon komórkowy, a będziesz w stanie potwierdzić swój status studenta i skorzystać z wszelkich przysługujących ulg i zwolnień.
W AIK życie staje się prostsze, prawda? :)
Instrukcja zamówienia i obsługi mLegitymacji dostępna jest w Repozytorium AIK --> link
Wprowadzenie systemu mLegitymacji w USOS do AIK było możliwe dzięki Zintegrowanemu Programowi Rozwoju Uczelni.

_____________________________________________________________

Mobilny USOS Akademii Ignatianum w Krakowie

Szanowni Nauczyciele Akademiccy, Drodzy Studenci!

W ramach rozwoju i unowocześnienia uczelni, wprowadzona została właśnie aplikacja mobilna USOS, która dostępna jest zarówno dla Pracowników, jak i Studentów AIK. Za jej pośrednictwem można sprawdzić plan zajęć, kalendarz akademicki, grupy zajęciowe, oceny, protokoły, ankiety, aktualności. Studenci mogą również za jej pośrednictwem zamówić mLegitymację.
To tylko początkowe funkcjonalności! mUSOS będzie stopniowo rozwijany i udoskonalany!
Aplikacja dostępna jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej i dostępna na telefony z systemem Android --> link
mUSOS AIK wdrożono w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni.

_____________________________________________________________

WAŻNE INFORMACJE!

Od 6 lutego br. w Budynku Głównym AIK rozpoczną się prace budowlane związane z montażem nowej windy oraz z remontem łazienek. Największe nasilenie prac uciążliwych ze względu na hałas przypadnie na okres od 6 lutego do 5 kwietnia br. Z tego powodu wszystkie zajęcia dydaktyczne - począwszy od dnia 23 lutego do dnia 5 kwietnia - będą odbywały się w trybie zdalnym.

Przepraszamy Państwa za wszelkie utrudnienia z tym związane, jednocześnie zapewniając, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby były one możliwie jak najmniejsze.

-------------------------------------------------------------------------------

O TYM WARTO WIEDZIEĆ:

CENTRUM OBSŁUGI STUDENTA AIK

Przed wizytą koniecznie zarezerwuj termin przyjścia przez portal >>BOOKSY<<.

Osoby, które nie dokonają rezerwacji terminu nie będą przyjmowane.

Siedziba COS

Sekcja obsługi studenta - pokój 001 / 002 (parter);

Sekcja Rekrutacji i Stypendiów - pokój 302 (III piętro).

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://ignatianum.edu.pl/centrum-obslugi-studenta

 

Godziny otwarcia

poniedziałek - nieczynne

wtorek- czwartek - 9:00 - 14:00               Przerwa w obsłudze: 12:00-12:30

piątek - 10:00 - 15:00                                 Przerwa w obsłudze: 12:00-12:30   

I i III sobota miesiąca* - 9:00 - 14:00      Przerwa w obsłudze: 12:00-12:30

Najbliższy dyżur sekcji obsługi studentów w sobotę: 04.03 oraz 18.03  .

Sekcja Rekrutacja i Stypendia jest czynna w wybrane soboty 

Nieczynne w dniu: -

--

godziny otwarcia Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami znajdują się w pkt. 5.

 

Kontakt

Obsługa studentów: cos@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 585
                                    
cos.platnosci@ignatianum.edu.pl -> e-mail dedykowany do spraw dotyczących płatności studenckich

Rekrutacja i Stypendia: rekrutacja@ignatianum.edu.pl/stypendia@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 699

Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami: bon@ignatianum.edu.pl; tel. 12 39 99 578

Telefon jest czynny tylko w godzinach otwarcia.

____________________________________________________________________________________________________________

PODANIA W USOSweb

W związku z wdrożeniem systemu USOS, większość podań trzeba składać za jego pośrednictwem.
Aby złożyć podanie należy wejść w zakładkę "DLA STUDENTÓW" -> "PODANIA"-> "Złóż nowe podanie".


Pozostałe podania niewymienione w katalogu podań w systemie USOSweb, których wzory znajdują się na naszej stronie internetowej, należy złożyć w jeden z wymienionych poniżej sposobów:
- w wersji papierowej w siedzibie Centrum Obsługi Studenta (po wcześniejszej rezerwacji terminu przez portal Booksy);
- wypełniony dokument przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej AIK w systemie ePUAP
- w wersji papierowej przesłać przesyłką pocztową na adres: "Centrum Obsługi Studenta Akademii Ignatianum w Krakowie, ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków"

_________________________________________________________________________________________________________

STYPENDIA 2022/2023

Terminy składania wniosków stypendialnych na rok akademicki 2022/2023  >>TUTAJ<<.

Wszystkie niezbędne informacje są dostępne na stronie: www.ignatianum.edu.pl/stypendia


Instrukcje składania wniosków stypendialnych krok po kroku są dostępne w zakładce: "AKTUALNOŚCI" -> "Instrukcje".
Uprzejmie przypominamy, że składanie wniosków stypendialnych odbywa się dwuetapowo:

  • Najpierw wniosek należy zarejestrować w USOSweb (zakładka "DLA WSZYSTKICH" -> "WNIOSKI"), a następnie
  • Wniosek należy wydrukować i podpisać. Wersje papierową wniosku należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami do siedziby COS/STYPENDIA w pokoju 302 (uprzednio rezerwując termin przyjścia przez Booksy).

 

ZMIANY PROGU DOCHODOWEGO UPRAWNIAJĄCEGO DO STYPENDIUM SOCJALNEGO

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 listopada 2022 r. o systemie teleinformatycznym do obsługi niektórych umów (Dz.U. z 2022 r., poz. 2754) pojawiła się możliwość zwiększenia progu dochodowego uprawniającego do otrzymania stypendium socjalnego z 1051,70 zł na 1294,40 zł. z dniem 1 marca 2023 r. na naszej Uczelni również zacznie obowiązywać wyższy próg dochodowy.
Więcej informacji znajduje się w komunikacie z dnia 20.02.2023 r.

____________________________________________________________________________________________________________

ADRESY E-MAIL Z DOMENY IGNATIANUM

Wszelkie komunikaty do studentów, doktorantów i uczestników studiów podyplomowych są wysyłane na adresy e-mail z domeny @student.ignatianum.edu.pl

Prosimy Państwa, aby prowadząc korespondencję z pracownikami naukowymi oraz administracją uczelni korzystać wyłącznie z przypisanych do Państwa adresów e-mail. Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieodpisywania na wiadomości przesyłane z prywatnych skrzynek e-mail.

Prowadząc korespondencję z pracownikami uczelni pamiętaj o uczelnianym SAVOIR-VIVRE:

  • rozpoczynamy wiadomość od zwrotu grzecznościowego tj. Szanowni Państwo (gdy piszemy wiadomość np. do jednostki administracyjnej uczelni), Szanowny Panie Doktorze/Profesorze..., Szanowny Ojcze Doktorze/Profesorze (w przypadku kontaktu z jezuitami) itp.,
  • nie rozpoczynamy wiadomości od sformułowania "Witam";
  • przedstawiamy informacje z jakiego kierunku/grupy jesteśmy i w jakim celu kontaktujemy się,
  • wiadomość kończymy formami grzecznościowymi "Z poważaniem", "Z wyrazami szacunku";
  • stosujemy zasady ortografii i gramatyki;
  • podpisujemy e-maila.

____________________________________________________________________________________________________________

BIURO DS. OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

W Akademii Ignatianum w Krakowie funkcjonuję Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami (w skrócie BON). Rolą BONu jest podejmowanie i koordynowanie kompleksowych działań, które zapewnią studentom naszej uczelni z różnym stopniem i rodzajem niepełnosprawności równy dostęp do wiedzy, usuwanie szeroko rozumianych barier w kształceniu, rozwijaniu pasji i zainteresowań naukowych. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://ignatianum.edu.pl/biuro-ds-osob-niepelnosprawnych

Godziny otwarcia (pokój 202):

środa - 07:30 - 15:30 (kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy)

w poniedziałki oraz piątki Biuro działa zdalnie - 7:30 - 15:30 (kontakt mailowy)

--

_________________________________________________________

CERTYFIKAT Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

AIK została Akredytowanym Centrum Rejestracyjnym LanguageCert.
Korzystając z naszych kodów promocyjnych możesz zarejestrować się na egzaminy LanguageCert ze zniżką.

Certyfikat na poziomie min. B2 uprawnia do zwolnienia z egzaminu końcowego z języka angielskiego.

Więcej informacji:

https://www.ignatianum.edu.pl/certyfikaty

kamil.mielnik@ignatianum.edu.pl

____________________________________________________________

DOSTĘP DO PROGRAMU STATISTICA

Akademia Ignatianum w Krakowie posiada licencję programu Statistica (pakiet oprogramowania do zaawansowanej analizy danych), z której mogą korzystać zarówno pracownicy jak i studenci Uczelni (również na komputerach prywatnych).
Osoby zainteresowane skorzystaniem z pakietu, prosimy o kontakt e – mailowy z Działem IT: it@ignatianum.edu.pl celem uzyskania oprogramowania i instrukcji.

Więcej o programie Statistica można przeczytać tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Statistica
Polska strona firmy StatSoft – producenta programu STATISTICA - https://www.statsoft.pl/
Elektroniczna wersja podręcznika statystyki po polsku - https://www.statsoft.pl/textbook/stathome.html

_________________________________________________________

PARKING AKADEMII IGNATIANUM W KRAKOWIE

Przypominamy, że z parkingów znajdujących się przy Uczelni mogą korzystać tylko studenci niestacjonarni i uczestnicy studiów podyplomowych oraz studenci z orzeczoną niepełnosprawnością i ich asystenci.

Wszystkie pozostałe osoby zachęcamy do zapoznania się z ofertą parkingów miejskich zlokalizowanych przy ul. Kopernika oraz w Galerii Krakowskiej.

kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-7 (2022-11-16)