Uniwersytet Ignatianum w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konsultacje statystyczne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PSY-OPC>KONSTAT
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Konsultacje statystyczne
Jednostka: Instytut Psychologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-03-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-24 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tomasz Grzegorek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-23 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Tomasz Grzegorek
Prowadzący grup: Tomasz Grzegorek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie
Efekty uczenia się:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
Wiedza
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu tematyki poruszanej w trakcie zajęć i zgodnej z tematyką kursu
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_W01
Metody weryfikacji:
Egzamin

Wiedza
Student rozumie miejsce poruszanej problematyki w szerszym obszarze psychologii
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_W11
Metody weryfikacji:
Egzamin

Umiejętności
Student potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną uzyskaną w trakcie zajęć do analizowania i interpretowania problemów społecznych a także motywów i wzorów ludzkich zachowań
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_U03
Metody weryfikacji:
Egzamin

Umiejętności
Student potrafi odnieść posiadana wiedzę do problemów realnie spotykanych w życiu społecznym
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_U04
Metody weryfikacji:
Egzamin

Kompetencje społeczne
Student odnosi się z szacunkiem do różnorodności ujęć teoretycznych i postaw społecznych wobec omawianego przedmiotu zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_K06
Metody weryfikacji:
Inne:Aktywność na zajęciach

Kompetencje społeczne
Student jest gotowy odnieść uzyskaną wiedzę do własnego zachowania
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_K01
Metody weryfikacji:
Inne:Aktywność na zajęciach


Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)
Wiedza
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu tematyki poruszanej w trakcie zajęć i zgodnej z tematyką kursu
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_W01
Metody weryfikacji:
Egzamin

Wiedza
Student rozumie miejsce poruszanej problematyki w szerszym obszarze psychologii
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_W11
Metody weryfikacji:
Egzamin

Umiejętności
Student potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną uzyskaną w trakcie zajęć do analizowania i interpretowania problemów społecznych a także motywów i wzorów ludzkich zachowań
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_U03
Metody weryfikacji:
Egzamin

Umiejętności
Student potrafi odnieść posiadana wiedzę do problemów realnie spotykanych w życiu społecznym
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_U04
Metody weryfikacji:
Egzamin

Kompetencje społeczne
Student odnosi się z szacunkiem do różnorodności ujęć teoretycznych i postaw społecznych wobec omawianego przedmiotu zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_K06
Metody weryfikacji:
Inne:Aktywność na zajęciach

Kompetencje społeczne
Student jest gotowy odnieść uzyskaną wiedzę do własnego zachowania
Powiązane efekty kierunkowe:
PS_K01
Metody weryfikacji:
Inne:Aktywność na zajęciach



Treści kształcenia:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
Konwersatorium:




Zajęcia mają charakter indywidualnych konsultacji projektów badawczych, przede wszystkim związanych z pracą magisterską, pod kątem metodologii

badań, a w szczególności analizy statystycznej. Kurs można traktować jako metodologiczny suplement seminarium magisterskiego.

 

 

 



Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)
Konwersatorium:


Zajęcia mają charakter indywidualnych konsultacji projektów badawczych, przede wszystkim związanych z pracą magisterską, pod kątem metodologii

badań, a w szczególności analizy statystycznej. Kurs można traktować jako metodologiczny suplement seminarium magisterskiego.

 

 

 




Metody dydaktyczne:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
Konwersatorium:
instrukcje słowne i przygotowane instrukcje pisemne do analizy danych



Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)
Konwersatorium:


instrukcje słowne i przygotowane instrukcje pisemne do analizy danych

 

 




Oceny formujące:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
Egzamin :
zaliczenie na podstawie obecności


Inne Aktywność na zajęciach:
zaliczenie na podstawie obecności



Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)
Egzamin :


zaliczenie na podstawie obecności

 

 


Inne Aktywność na zajęciach:


zaliczenie na podstawie obecności

 

 




Ocena końcowa:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
zaliczenie na podstawie obecności



Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)


zaliczenie na podstawie obecności

 

 




Literatura:

Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-NJ-5(10)
Podstawowa:
T. Grzegorek, Zestaw instrukcji z zadaniami do analizy danych z użyciem Statsoft Statistica. (niepublikowane)


Uzupełniająca:




P. Francuz, R. Mackiewicz, Liczby nie wiedzą skąd pochodzą. Lublin: Wydawnictwo KUL, 2007

 

 

 



Psychologia Psychokryminologia PSY-PKR-SJ-5(10)
Podstawowa:


T. Grzegorek, Zestaw instrukcji z zadaniami do analizy danych z użyciem Statsoft Statistica. (niepublikowane)

 

 


Uzupełniająca:


P. Francuz, R. Mackiewicz, Liczby nie wiedzą skąd pochodzą. Lublin: Wydawnictwo KUL, 2007

 




Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)