Zarządzanie i marketing w kulturze
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | KUL-SM>ZMarKul |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zarządzanie i marketing w kulturze |
Jednostka: | Instytut Kulturoznawstwa i Dziennikarstwa |
Grupy: |
I rok - Kulturoznawstwo mgr |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawami zarządzania i marketingu, szczególnie tymi stosowanymi w sektorze kultury. Student nabędzie umiejętność zastosowania w praktyce odpowiednich metod zarządzania oraz będzie potrafił zidentyfikować potrzebę ich implementacji oraz utrzymania. Ponadto zdobędzie wiedzę na temat metod tworzenia i przeprowadzania badań marketingowych oraz ich interpretacji w kierunku osiągnięcia maksymalnych efektów dla przedsiębiorstwa. - TESTOWA ZMIANA |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KW
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Lucyna Marszałek | |
Prowadzący grup: | Lucyna Marszałek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa |
|
Efekty uczenia się: | Wiedza |
|
Treści kształcenia: | Konwersatorium: Ponadto, zdobędzie wiedzę na temat metod przeprowadzania badań marketingowych, aby móc je wykorzystać w osiągnięciu zakładanego celu, oraz umiejętność zdiagnozowania jednostki kultury za pomocą badania SWOT. Pozna również determinanty zachowań klientów w sektorze kultury. |
|
Metody dydaktyczne: | Konwersatorium: |
|
Oceny formujące: | Egzamin :
|
|
Ocena końcowa: | Ocena ważona z siłą:
|
|
Literatura: | Podstawowa:
Uzupełniająca:
|
|
Pełny opis: |
Kurs podejmuje tematykę zarządzania i marketingu w kulturze z uwzględnieniem jej aspektów rekreacyjnych. Zagadnienia teoretyczne związane z zarządzaniem instytucjami i organizacjami szeroko pojętej kultury, w tym realizacją własnych projektów, zostaną rozszerzone o aspekt praktyczny oparty na doświadczeniach konkretnych podmiotów. W zakresie marketingu kurs będzie poruszał kwestie najbardziej skutecznych praktyk i strategii informacyjno-promocyjnych wykorzystujących sprawdzone techniki i kanały komunikacyjne. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-25 |
Przejdź do planu
PN KW
WT KW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Ujwary | |
Prowadzący grup: | Maria Ujwary | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa |
|
Efekty uczenia się: | Wiedza |
|
Treści kształcenia: | Konwersatorium: 1. Zarządzanie- podstawowe pojęcia. |
|
Metody dydaktyczne: | Konwersatorium: |
|
Oceny formujące: | Egzamin : Egzamin ustny w sesji. |
|
Ocena końcowa: | Ocena z prezentacji - 30% Egzamin ustny w sesji - 70% (warunkiem koniecznym jest uzyskanie oceny pozytywnej z obu elementów formujących) Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności. |
|
Literatura: | Podstawowa:
Uzupełniająca:
|
|
Pełny opis: |
Kurs podejmuje tematykę zarządzania i marketingu w kulturze z uwzględnieniem jej aspektów rekreacyjnych. Zagadnienia teoretyczne związane z zarządzaniem instytucjami i organizacjami szeroko pojętej kultury, w tym realizacją własnych projektów, zostaną rozszerzone o aspekt praktyczny oparty na doświadczeniach konkretnych podmiotów. W zakresie marketingu kurs będzie poruszał kwestie najbardziej skutecznych praktyk i strategii informacyjno-promocyjnych wykorzystujących sprawdzone techniki i kanały komunikacyjne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie.