Dydaktyka języka angielskiego w szkołach ponadpodstawowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | FAN-NPO-SM>DydJAPPs4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Dydaktyka języka angielskiego w szkołach ponadpodstawowych |
Jednostka: | Instytut Neofilologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
5.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
W ramach modułu kształcenia studenci zdobywają i systematyzują wiedzę dotyczącą strategii, metod i technik nauczania języka angielskiego a także zdobywają praktyczne umiejętności planowania i realizowania procesu dydaktycznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-03-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KW
CZ PT KW
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kotarba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-24 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN KW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kotarba | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kotarba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa |
|
Efekty uczenia się: | Wiedza |
|
Treści kształcenia: | Konwersatorium: 1. The deductive vs the inductive approach - revision (2h) 2. Teaching vocabulary: presentation, practice, production - (8h) 3. Teaching reading and listening (8h) 4. Teaching writing (8h) 5. Dealing with unsuccessful coursebook material (4h) |
|
Metody dydaktyczne: | Konwersatorium: seminar text analysis and discussion problem-centered lecture simulation-based learning W okresie stanu zagrożenia epidemicznego, kurs jest realizowany zgodnie z zarządzeniami Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie w sprawie szczególnej organizacji procesu dydaktycznego. During the time of epidemic emergency, the course is conducted in accordance with the orders of the Rector of the Jesuit University Ignatianum in Krakow on the special organisation of the teaching process. |
|
Oceny formujące: | Egzamin egzamin: |
|
Ocena końcowa: | OC01: test = 50% of the final grade Attendance policy: Students can be absent from a maximum of 8 course hours. Students who exceed the limit will be refused credit. W czasie zagrożenia epidemicznego, formy weryfikacji efektów uczenia się (oceny cząstkowe, ocena końcowa) mogą ulec zmianie na podstawie wydawanych w tym czasie zarządzeń Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie. During the time of epidemic emergency, the forms of learning outcomes verification (partial grades, final grade) may be changed on the basis of the regulations issued at that time by the Rector of the Jesuit University Ignatianum in Krakow. |
|
Literatura: | Podstawowa: 2. Richards J. C., Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. 3. Scrivener J., Learning Teaching. The Essential Guide to English Language Teaching. Oxford: Macmillan, 2011. 4. Thornbury S., An A-Z of ELT. Macmillan 2006. 2. Thornbury S., About Language. Tasks for Teachers of English. Cambridge: Cambridge University Press 1997. 3. Scrivener J., Classroom Management Techniques. Cambridge 2014. 4. Spras M., Pulverness A., Williams M., The TKT Course Modules 1, 2 and 3. 2nd Edition. Cambridge: Cambridge University Press 2011. Useful websites • hsp://www.cambridgeesol.org/teach/tkt/index.htm Cambridge’s Teaching Resources website for the TKT. • hsp://www.cambridge.org/elt/tkt/tresources.htm Cambridge University Press site with downloadable training activities from Cambridge Teacher Training books. • www.teachingenglish.org.uk British Council website with a range of theoretical and practical teaching ideas and articles. • www.developingteachers.com Selection of resources and lesson plans for teachers. • hsp://www.britishcouncil.org/languageassistant/website.html British Council website designed to support classroom assistants globally. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-23 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KW
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kotarba | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kotarba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Ocena końcowa
Konwersatorium - Ocena końcowa |
|
Efekty uczenia się: | Wiedza |
|
Treści kształcenia: | Konwersatorium: 1. The deductive vs the inductive approach - revision (2h) 2. Teaching vocabulary: presentation, practice, production - (8h) 3. Teaching reading and listening (8h) 4. Teaching writing (8h) 5. Dealing with unsuccessful coursebook material (4h) |
|
Metody dydaktyczne: | Konwersatorium: seminar text analysis and discussion problem-centered lecture simulation-based learning W okresie stanu zagrożenia epidemicznego, kurs jest realizowany zgodnie z zarządzeniami Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie w sprawie szczególnej organizacji procesu dydaktycznego. During the time of epidemic emergency, the course is conducted in accordance with the orders of the Rector of the Jesuit University Ignatianum in Krakow on the special organisation of the teaching process. |
|
Oceny formujące: | Egzamin egzamin: |
|
Ocena końcowa: | OC01: test = 50% of the final grade Attendance policy: Students can be absent from a maximum of 8 course hours. Students who exceed the limit will be refused credit. W czasie zagrożenia epidemicznego, formy weryfikacji efektów uczenia się (oceny cząstkowe, ocena końcowa) mogą ulec zmianie na podstawie wydawanych w tym czasie zarządzeń Rektora Akademii Ignatianum w Krakowie. During the time of epidemic emergency, the forms of learning outcomes verification (partial grades, final grade) may be changed on the basis of the regulations issued at that time by the Rector of the Jesuit University Ignatianum in Krakow. |
|
Literatura: | Podstawowa: 2. Richards J. C., Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. 3. Scrivener J., Learning Teaching. The Essential Guide to English Language Teaching. Oxford: Macmillan, 2011. 4. Thornbury S., An A-Z of ELT. Macmillan 2006. 2. Thornbury S., About Language. Tasks for Teachers of English. Cambridge: Cambridge University Press 1997. 3. Scrivener J., Classroom Management Techniques. Cambridge 2014. 4. Spras M., Pulverness A., Williams M., The TKT Course Modules 1, 2 and 3. 2nd Edition. Cambridge: Cambridge University Press 2011. Useful websites • hsp://www.cambridgeesol.org/teach/tkt/index.htm Cambridge’s Teaching Resources website for the TKT. • hsp://www.cambridge.org/elt/tkt/tresources.htm Cambridge University Press site with downloadable training activities from Cambridge Teacher Training books. • www.teachingenglish.org.uk British Council website with a range of theoretical and practical teaching ideas and articles. • www.developingteachers.com Selection of resources and lesson plans for teachers. • hsp://www.britishcouncil.org/languageassistant/website.html British Council website designed to support classroom assistants globally. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ignatianum w Krakowie.